NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, april 06, 2014

Prosjekter...

...blir vi aldri lei :)
Her er litt av hva vi har holdt på med den siste tiden.
Prosjekt "Gammel fjøs blir til lager/showroom".
Etter en del timer med fjerning av gammel møkk(bokstavelig talt), riving av
fjøsinnredning, støping av nye gulv, pussing av murer og litt bygging og maling,
ble vi i forrige uke klar for å ta i mot varer på lageret.
Litt gjenstår, som for eksempel å male veggene og gulvet, men lageret er
nå rimelig presentabelt. I hvert fall med tanke på
utgangspunktet :) Angrer veldig på at jeg ikke tok noe "før-bilde"!
 
 Naturen våkner til livet etter vinterdvalen, og det
gjør også iveren etter å plukke stein og planere.
Jeg tror at det må være en arv fra min far; vi er omtrent akkurat like glad i
slikt arbeid. Det viser seg at min kjære samboer ikke deler den samme
entusiasmen, men etter et par ettermiddagers arbeid, måtte han innrømme
at det var verdt det:)
Også jordbærstiklingene er klar for våren, i likhet med både
små og store. Og de firbeinte :)
God søndagskveld!


1 kommentar:

Bettum Villa sa...

ja, det er tiden for prosjekter nå. Når alt spirer og gror rundt oss så spirer også skapertrangen. Jeg venter bare på litt varmere tider før jeg går igang inne og ute. Det skal sages, males og ryddes i hage. Ah... gleder meg.
Klem Madelén2383 55224

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails