NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, januar 06, 2014

Et nytt år...

Godt inne i det nye året- juletre og julepynt er kastet på dør og bært på loftet og
ute er det lite som minner om vinter. Blomsterløkene har begynt å titte fram,
gresset er veldig grønt for å være på denne tiden av året,
og dagene og nettene er mildere enn de av og til er i juni.
Ikke lett å forstå seg på disse klimagreiene, men vi er
i hvert fall veldig fornøyde med plussgrader og bar mark.


Vi ser med forventning fram mot hva det nye året vil bringe, og er i full gang
med planlegging av nye prosjekter. Det er så usannsynlig deilig
å vite at vi nå har så god plass at vi kan realisere planene vi
har for hage og uteområde!
På lista står både bygging av hønsehus, hagestue og leilighet i kjelleren,
så det blir litt bygging på oss i 2014 også:)
 
Et av mine mål for året, er å bli en litt mer aktiv blogger. Både når det gjelder
egen blogg og andres;) Det er jo så koselig å ta turen innom dere, men dessverre
har verken tid eller helse det siste året tillatt den helt store aktiviteten.
Men nå går vi på med ny giv, ikke sant? :)
 
Håper du har hatt en fin start på det nye året, og at du er begynt å fylle
årets blanke ark med planer, håp og drømmer :)
 
*** Ha en fin kveld ***

3 kommentarer:

Marthe sa...

Ja, det er virkelig rart med dette været! Men da har vi i allefall noe å snakke om, hihi;-) Jeg nyter også plussgrader og bare veier, og tenker at snøen kommer tidsnok. Så idyllisk det ser ut til å være hos dere! Nydelig!

Klemmer fra Marthe

emmafoto sa...

Fine bilder! Fjellet ser veldig kjent ut, men eg klarer ikkje heilt å plassere det. Lykke til med mange spennande prosjekt i det nye året :)

Bettum Villa sa...

Hurra for ny giv i 2014. Jeg blir med på det jeg også ;).
Blir spennende å se hva dere finner på i det nye huset. Godt nytt år.
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails