NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, juni 02, 2013

Huset vårt er lagt ut for salg

Det er veldig rart å se sitt eget hus på trykk slik, men det er jo ingen vei utenom,
når vi har tatt avgjørelsen om å flytte. Dette blir utrolig spennende,
og jeg merker allerede nå at sommerfuglene er i full aktivitet.
 
Har du lyst til å se mer av huset vårt, følg denne linken
 
Og til de av dere som har sett bildene og reagerer på at vi er litt vågale her i huset mht
å fyre i ovnen, kan jeg avsløre at flammen er fotografens verk;)

God søndagskveld!!

3 kommentarer:

Jatte sa...

Kjempeflott hus!
Lykke til med salget :D

Klem Jatte♥

Bettum Villa sa...

Fytti rakkern for et flott hus!! Her er virkelig alt på stell. Så kjempe lekkert ut. Lykke til med salget.

Og tusen takk for kommentaren inne hos meg. Blir spennende å se hvordan det blir.
Klem Madelén

Anonym sa...

Åååå så nydelig hus og så flott beliggenhet::)håper dere får solgt huset fort og til ein god pris!
Det er litt rart å selge og det føles kanskje enda meir når ein pakker ned,blir spennendebåde for dere og for oss som nett har solgt:)
Gleder meg til å følge dere videre!

Fin dag til deg!
Klem fra Lillian

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails