NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, mai 27, 2013

De første stegene på veien fram mot hussalg

er heldigvis unnagjort, og etter at både takstmann og fotograf har vært
her idag, føler jeg meg ganske tom...
 Jeg er veldig spent på resultatet av begge deler,
og så gleder jeg meg til å se hvordan den nye, gule duken på spisebordet
tar seg ut på trykk :) Min kjære lurte på om vi skulle ha en litt forsinket
påskefeiring, men da duken kom på bordet,
måtte han også være med på at det ble ganske fresht.
Det er ikke så altfor mye farge i stua her til vanlig, bortsett fra den lilla
lampen som jeg drasset med meg hjem fra Spania :)
Bildene fra hagen, ble tatt i går. Det er godt å se at de nye som
flytter inn, får noe å lage eplekake av til høsten ;)
Fin ny uke til deg som kikker innom!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med huskjøp, og lykke til med salget:)
Så koselig huset deres var ♥

Størstepia sa...

Så gøy med huskjøp da!!
Gratulerer så mye!
Ser jo fantastisk ut dit dere kommer, jeg gleder meg veldig til å se bilder av hvordan dere får det der!
Lykke til med hussalg!
Klem fra størstepia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails