NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, mai 12, 2013

Et nytt kapittel...

er i ferd med å starte...

I løpet av sommeren, pakker vi tingene våre her i Bergen, og setter kursen mot
Nordfjord. Det blir jo ikke akkurat første gangen vi drar oppover dit,
men denne gangen blir det et litt lengre opphold;) 
Vi har nemlig kjøpt hus :)
 Nå får vi det vi har drømt om lenge; stor tomt(3,6mål),
sjøutsikt, kveldssol og muligheter for åker og stor frukthage.
Veldig koselig er det også at min søster m/fam bor på samme stedet,
og at min bror m/fam og mamma og pappa bor bare 45 min unna.
Nå blir det også kort vei på hytta!
I samme slengen får vi uthus og låve, og et klenodium av en traktor :)
Vi gleder oss! :)

Jeg må innrømme at jeg har litt vanskeligheter med å skulle legge huset vårt
her i Bergen ut for salg. Det er litt rart, veldig sårt og utrolig spennende;
alt på èn gang. Aller helst skulle jeg har satt huset på en
enorm semi-trailer og tatt det med meg!


Vi har lagt ned et vanvittig antall arbeidstimer i hus og hjem i løpet av de
åtte årene vi har bodd her, så jeg føler at vi på mange måter har lagt
mye av oss selv i huset. Men nå er det snart noen andre som skal få
glede av det videre, håper de steller pent med det.
Framover blir det travle dager med takstmann, fotograf og visning;
jeg er veldig spent...

Håper alle har hatt en fin-fin langhelg:)

3 kommentarer:

Tove sa...

Så spennende. Masse lykke til!
Klem tove

Anonym sa...

Så utrulig spennende,dette såg jo knallflott ut:)masse lykke til med alt,vi og holder på med det samme og det eg veldig spennende!

Vi skal flytte til ein annen kommune,gleder meg men blir spennende og!

Håper dere får ein god pris!
Klem fra Lillian

Jatte sa...

Gratulerer så mye med huskjøp :D
Skjønner det både er spennende og litt skummelt på en gang!


Ha en superduper ny uke -
♥Klemmer fra Jatte♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails