NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







lørdag, november 03, 2012

Rolig helg og planer;)

Med en kropp som ikke er helt samarbeidsvillig for tiden, er det
kjærkomment med en rolig helg. Femåringen i huset har lært seg å lese,
så han er fullt sysselsatt med det. Syvåringen bistår
sin lillebror når han kommer til vanskelige ord, og
mannen har blitt hekta på Rubiks kube;) 
Jul og juleforberedelser har jeg overhodet ikke begynt å tenke på en gang,
men desto mer tenker jeg på tiden etter jul og det
spennende som venter oss da;)
 I morgen faller en viktig brikke på plass, så da kan jeg kanskje fortelle
dere litt mer om planene våre for det nye året...

Nyt lørdagen, det finnes bare èn av de i uka:)

1 kommentar:

Unknown sa...

Flink 5 åring!
Kjekt at du vil være med på give awayen min.
Ha en flott søndagskveld

Klem Agnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails