NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, oktober 14, 2012

HØST PÅ HYTTA

Til tross for at våren er min favorittårstid, må jeg innrømme at jeg er glad
i høsten også. Jeg elsker den kalde, klare lufta og de
vakre, ildfulle høstfargene, lyden av ved som spraker i ovnen
og de mørke, koselige kveldene.
Fra terrassen på hytta kan man se de vakreste høstfarger:)
Småbjørkene brenner, og tåka henger lett i fjellet.
Ingen tvil om at sommeren er forbi. Om ikke lenge begynner
snøen å krype nedover fjellsidene.
På kveldstur. Alltid like deilig å trekke på seg noen lag med varme
klær og tråkke avgårde. Varm kakao er obligatorisk
når man er i hus igjen:)
Trolsk stemning etterhvert som det blir mørkere.
Denne helgen har Bergen vært badet i herlig høstsol, og vi har
naturlig nok oppholdt oss mye ute. Det gjelder jo å suge til seg
mange solstråler som overhodet mulig:)
 
Håper du også har hatt en fin helg;
med eller uten sol;)

3 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Jeg har det akkurat som du, våren er favoritten men årets høst har gitt meg et nytt syn på denne årstiden. Så fint det har vært:)
Herlige høstbilder hos deg, og så nydelig med de to hånd i hånd:)

Ønsker deg en god ny uke,
og takker så masse for at du er med på gi-bort-en min:)
Har sett litt nedover i bloggen din og her likte jeg meg, jeg følger deg videre.
Hanne:)

Malys krok sa...

Bildet av de to som går hånd i hånd ble også min favoritt, men jeg likte dem alle! Strålende fine høstfarger hos deg, her er de borte! Ser fint ut der dere har hytten!
Vi har også vært i hytta, og på skogstur,i vakkert høstvær, og hatt det fint! Ha det godt! -Margit-

ByKine sa...

Hei, så hyggelig at du er med på min giveaway, da fant jeg jo frem til bloggen din og:)nydelige høststemning bilder:)jeg er veldig glad i høsten og alt det innebærer av småkalde soldager og regntunge dager med masse innekos:)

Kine:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails