NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, august 26, 2012

Om 2 dager...

vender vi nesa mot flyplassen, og drar på kjærestetur ♥


Sol, varme, avslapping, shopping og god mat og drikke i godt selskap
i Barcelona. Tusen takk kjære, for en fantastisk bursdagsgave!

Og tusen takk, snille mamma ♥, for at du nok en gang stiller opp og passer
hund, barn og hus. Jeg vet at de er i de beste hender mens vi er vekke:)

HA EN FIN SØNDAG :)

4 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Åååå DET hørtes herlig ut! Barcelona er en by jeg ikke har vært i enda, og som jeg ønsker meg til. Regner med det kommer blogginnlegg fra turen, kanskje en "reiseguide" for meg? he-he...
God tur, og nyyyyt!
Klem

Fru Ruud sa...

Det høres helt fantastisk ut med en kjærestetur!! Dere må kose dere masse!!!!
Klem Annette

Anonym sa...

For en koselig blogg du har! Og du skal til Barcelona. Snakk om å være heldig!!!! God tur!

hilsen Beate

Bekka sa...

Håper dere har det helt fantastisk i Barcelona, det er en utrolig flott by!
Kjempehyggelig at varene du kjøpte falt i smak forresten :)
Her prøver jeg sakte, men sikkert å bli litt mer aktiv i Blogglandia igjen.
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails