NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







fredag, juni 01, 2012

Tobias 7 år!!

7 har aldri vært mitt lykketall, men idag er tallet ikke så værst likevel;)
Idag er det nemlig 7 år siden vår eldste sønn meldte sin ankomst,
og satt ustyr på både nattesøvn og daglige rutiner. Neida, en snill
baby var han, og en snill gutt er han nå også:)
Han er på mange måter en stor gutt i en liten kropp, og det gjør meg glad
og veldig stolt å se hvilket flott, lite menneske han er blitt:)
Gratulerer med dagen, vennen min ♥

2 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Gratulerer så masse med en flott 7 åring i huset!
Ønsker deg en riktig fin helg.
Smil og klem fra Monica

fryd&forandring sa...

Gratulerer så mye med 7-åringen! Så stor, samtidig et barn.. tiden flyr!
Jeg husker godt min egen 7-årsdag, det er jo litt rart!

God søndag til deg!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails