NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, juni 11, 2012

Ny uke :)

 Etter noen uker med sykt mange arbeidstimer, planlegging og helgens Villmarksmesse på Herdla Fort, tar jeg meg den frihet å ta en
rolig mandagskveld. Messen vi deltok på var veldig vellykket for vår del,
og selv om vi måtte jobbe, var det likevel rekreasjon for
kropp og sjel å oppholde seg i så flotte omgivelser.
Til tross for at vaskemaskinen ruller og at jeg straks er på vei ut for å vanne
og jobbe litt i hagen, er det helt nydelig med en "frikveld".
Ikveld er det håp om at skuldrene er på vei ned dit
hvor de hører hjemme;)

Håper du har hatt en god start på den nye uka!

1 kommentar:

Fru Ruud sa...

Utrolig fin farge på det bordet!! Ser for meg det i hagen her...
Dagen skulle hatt litt flere timer synes nå jeg, eller så er det meg som må lære meg å bli litt mer effektiv...haha... Blir lite blogging herfra for tiden...
Ha ei fin uke
Klem Annette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails