NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, november 21, 2011

★ Lysfat ★

Fabelaktige Maia har utfordret bloggerne til å vise frem
sine lysfat, og jeg henger meg på:)

★★★★★


Her er mitt bidrag, en miks av lerkegreiner fra svigers sin hage,
vase fra Ikea, telysestake fra favorittbutikken på Tysnes,
lysholder fra Cornella Interiør, sopp fra Søstrene Grene og
kongler fra naturens skattekammer:)
Fatet kommer fra Kremmerhuset.


Ta en titt innom henne HER for å se alle de flotte og inspirerende
bidragene som er kommet inn.

★★★★★

Det er veldig koselig å se at det de siste dagene er flere som har lagt seg
til som følgere her hos meg- velkommen skal dere være!!
Tusen takk til både dere nye og dere "gamle",
U make my day:)

9 kommentarer:

Asbjørg sa...

Koselig lysfat,ser at det er mange som bruker lerkegreiner å pynte med(jeg også) og det er jo såå fint!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint lysfat☺
Eg deltar også der☺

Klem M♥

Fabelaktig sa...

Hei på deg!
Så koselig at du fant veien til min lille blogg og du tar deg tid til å delta - det varmer og gleder :)

Herlig bidrag! Lerkegrener er så dekorative , de små fluesoppene var bare herlige :)

Klemklem

Bekka sa...

Koselig lysfat du har laget, virkelig stemningsfulle bilder også!
Ønsker deg en fin ny uke :) Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe koselig lysfat dette :) Nydelige detaljer oppå og :)

Ha en fin dag!
Klemmer fra meg i Svingen!

fryd&forandring sa...

Så koselig!!! Er jo en av de fineste tingene med mørketida, nemlig å fyre opp med masser av lys samt stæsje lysfat her og der!

Klem

Anonym sa...

hei:)vil bare si fra om at jeg har byttet bloggnavn -og adresse, sånn at vis du vil gå inn på bloggen min nå så er det 'rubbel&bit-home' i stedet for 'det søte landliv'.. Litt enklere sånn siden buikken min har samme navn. Ha en fin dag! klem Lillian

Hvite tulipaner sa...

Veldig dekorativt og ikke minst stemningsfullt!
Ha en fin torsdagskveld!
Klem E

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

koslig lysfat,så søte de små soppene ♥
Ha en koslig lørdags kveld
-Beate-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails