NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







lørdag, november 05, 2011

Litt helgemoro;)

HVOR SMART ER DEN HØYRE FOTEN DIN?

(bildet er lånt fra Google)

Jeg måtte bare prøve dette:) 
Prøv du også- det tar bare 2 sekunder. Jeg kunne nesten ikke tro det!! 
Dette vil trigge hjernen din, og du kommer til å prøve igjen og igjen
for å se om du kan lure foten din. Men det kan du ikke:)
Den er forhåndsprogrammert i hjernen din.

1. Uten at noen ser hva du gjør (de vil tro du er litt GAL)mens du sitter der
foran pc'en din, løfter du høyre fot fra gulvet og gjør
sirkelbevegelser i retning med klokken.

2. Mens du gjør dette, skal du tegne tallet "6" i luften med din høyre hånd.
Og foten din kommer til å skifte retning!!!

Litt sprøtt, ikke sant? Og det er ingenting du kan gjøre med det;) Både du og
jeg vet hvor dumt det ser ut, men før dagen er omme, kommer du
sikkert til å ha prøvd det igjen og igjen.
 
GOD HELG!! :)

2 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Hihi, blir jo nesten irritert, at ikke foten vil gi seg liksom;-)

Fint bilde til konkurransen under her! Og fin header:-)

Ønsker deg en fin ny uke!

Hvite tulipaner sa...

Hehe, dette pleier jeg å gjøre ofte med elevene mine, de synes det er såå morro:)
Fortsatt fin onsdagskveld!
Klem E

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails