NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, oktober 20, 2011

Ommøblering og "tenna i parketten" ;)

Med litt nytt som skulle på plass i stua, var det nødvendig med en
aldri så liten ommøblering idag;)

Kurven jeg fikk av min svigerfar til bursdagen tidligere i høst, har havnet ved vinduet, med puter og tepper klare til bruk på koselige høstkvelder.
Eter en hektisk dag med omgangssyke på minstemann og 1. klassingen som måtte hentes på skolen etter et mindre heldig møte med parketten i gymsalen,
gleder jeg meg til en rolig kveld. I morgen går det nok mot
tannlegebesøk og røntgen av melketenner og nye tenner,
før helgefreden senker seg:)

Grunnen til dagens ommøblering, skal jeg vise dere i løpet av helgen.
Nyt kvelden, dere

2 kommentarer:

Sissel sa...

Uff da, ingen god dag hos dere altså...

Kurven var i hvert fall veldig flott, kjekt med slike svigerforeldre..

Håper at du får en fin kveld og at morgendagen blir litt bedre!

Klem

mammaKine sa...

God bedring til de små! Knallfin kurv fra svigers ;-) klem fra Kine.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails