NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, september 18, 2011

Seinsommer på hytta

Med 18 grader og gode glimt av sol, fikk vi en smak av seinsommer`n
på hytta forrige helg.

Rekkverket vi satte opp i sommer, står fortsatt ubehandla. Til tross for en
fuktig sommer, virker det som om det impregnerte trevirket har tørka
og er klar for beising. Jeg trenger bare litt tid og oppholdsvær, hvis det
ikke er for mye forlangt da... ;) Satser på at høstferien
gir muligheter!!
Jeg er så glad i naturen her ♥
Har tråkka mye i skog og mark her som liten, og er så evig takknemmlig
for at jeg er oppvokst på et slikt sted(huset til mamma og pappa+
min bror m/fam. er ca.15min gange fra hytta).

Litt snø ligger fortsatt i fjellet, og snart blir det vel "påfyll" også.



4-åringen i huset takker for bursdagsgratulasjoner, og er superklar for
morgendagens barnebursdag. Om mor i huset er like klar, skal ikke sies;)

Ønsker dere alle en fin søndagskveld.
Håper den nye uka blir en flott en!!

2 kommentarer:

fryd&forandring sa...

For en fantastisk utsikt dere har på hytta deres!! Nydelig natur!

Grattis på etterskudd med 4-åringen og lykke til med resterende feiring!

Klem

Monica sa...

Hei på deg.
For et nydelige sted, og en fantastisk natur.
Ønsker deg en riktig fin ny uke ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails