NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, august 08, 2011

Hyttekjøkken:)

Det var en helt ubeskrivelig deilig følelse da vi endelig kunne flytte inn
hytta, og plutselig var alt slitet glemt;)
Til tross for at første del av ferien gikk med til ferdigstillelse og utvask,
fikk vi nesten to herlige uker med hyttekos.

Tenkte jeg skulle vise dere kjøkkenet vårt på hytta. Etter mye fram og
tilbake, endte vi opp med Lidingö fra Ikea. Jeg er så utrolig
fornøyd med valget!! 

 Heldigvis klarte jeg å overtale min kjære når det gjaldt flisene over
benkeplaten. Ble det ikke stilig med disse hvite fasettslipte flisene?
Og vinhyllen var et absolutt "must" :)

 Vi har ikke innlagt strøm på hytta vår, men med solcellepanel, 12-volts
vannpumpe som sørger for rennende vann i springen, gassvannvarmer,
og kjøleskap, komfyr og ventilator på gass, lider vi slett ingen nød.

 Døra til høyre er inn til badet.

Benken og bordet kom vi over på Finn.no, da i lakket furu. Stolene har vi
også kjøpt brukt, og shinet med en del strøk med maling.

Endelig, etter maaaaange timers arbeid, er vi kommet i hus.
Nå venter nye prosjekter i form av bl.a uthus og utvidelse av terrasse:)

Håper alle sammen har hatt en strålende sommerferie♥
-Og så gjør det jo slett ingenting om sola bestemmer seg for å skinne
litt på oss utover sensommeren og høsten også:)

10 kommentarer:

I`Døsset sa...

Gratulerer så mye. Så utrolig koselig det ble. Flisene ble kjempeflotte. Kos deg masse :-)

Bekka sa...

Så fint dere har fått det! Kan tenke meg det er verdt alt slitet når det blir seende så stilig ut :) Håper dere får kost dere og nytt sommeren litt mellom arbeidsøktene også :)
Klem

Jijji sa...

Så fint kjøkkenet ble! De flisene var kule! Og jepp, vinhylle må man ha;) Gleder meg allerede til neste år: da regner jeg mesteparten av amminga er unnagjort og jeg kan ta meg et glass vin på kveldene....

Klem fra Jijji

Bettum Villa sa...

Såååå fint kjøkken!!! Her har dere vært utrolig dyktige altså :)
Klem Madelén

Lill sa...

Heihei
Takk for koselig kommentar på bloggen min..gost å komme hjem ja..
Satt å leste på facebook her i sted at det skal være loppiser 5 helger på rad nå..er i himmelen:)

Nydelig flott kjøkken dere har fått på hytta da:)
Gleder meg til å lese mer fra bloggen din:)

Klem

Millie-Moi sa...

Så utrolig flott kjøkken! Veldig koselig blogg du har :)
Klem fra Camilla

Ingvild sa...

grattis så mye med ny flott hytte og et lekkert hyttekjøkken...

Kjenner til følelsen når man ENDELIG kan nyte fruktene av hardt arbeid.

Ha en fortsatt fn kveld,
klem,I

Christine sa...

So utrulig flott da blei!! Kan tenka meg at da va godt å endelig kunna ta hytta i bruk. De har vore kjempe flinke!!!

Ynskjer deg ein finfin tirsdagskveld :)

Klemma frå Christine

Monica sa...

Hei på deg.
Så flott det ble, skjønner at dere koser dere her.
Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

Fjordlykke sa...

Nydelig kjøkken!! Flisene er knalltøffe! Jeg er superfornøyd med IKEA-kjøkkenet. Om noe blir ødelagt, så er det jo bare å hente nye deler også. Det går ikke med andre leverandører. Da blir det eviglang venting..

Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails